Final

Нус, закінчився ще один рік 🙂 І почався інший. Зараз я вже починаю вірити, що як проведеш рік і з ким, то таким і буде він!

Минулий рік я файненько відсвяткувала. Навіть дуже) Звідси випливає що рік теж класний видався.

Значить девізом 2009 року можна було б назвати – невідомо що мене чекає завтра або де я буду! Бо все ставалось експромтом! І це класно

Ось, наприклад, літо.  Частинка літа – тут.

Мда, я так і не написала про всі свої літні пригоди. Бо лінь це страшна сила!!! (

У цьому році я багато чого зрозуміла. В багатьох напрямках життя… В людях! Деякі люди просто напросто відійшли з мого “світу”, самі по-собі. Деякі навпаки прийшли. А деякі ніколи і не відходили. Але всеодно я вас всіх дуже-дуже люблю.

Було дуже багато всього і обідного. Коли не хотілось нікого бачити, зла на весь світ. Просто це реально нервує коли люди самі не розуміють що вони хочуть!!! І ти заручник їх нерозуміння і тупіння. Рррр… Але таке воно життя.

А внизу просто під ногами
Лежить в пилюці наше щастя
Тільки схилитися і підняти
” (с) з пісні Скрябіна

Певно у всіх є якісь плани. На майбутнє. Ну та, без них ніяк) Цікаво, що це собі таке напланувати на цей рік…  Може скласти список, і потрохи його виконувати))) Таки певно складу. Ідея 365 супер, але я лінива))) Та й багато чого в тому може бути особистого, не для сторонніх очей. Вот…

Шось тут треба ще дописати

Залишити коментар